Pogosto zastavljena vprašanja

Nakup izdelkov v spletni trgovini Svečan videz je povsem preprost. Na strani izdelka le stisnike gumb “Dodaj v košarico”. V kolikor želite dodati več izdelkov nadaljujte z dodajanjem neprekinjeno. Ko zaključite z dodajanjem kliknite na “Poglej košarico”, od tam pa vas uporabniški vmesnik vodi do končne oddaje naročila.

Izdelke pošiljamo preko Pošte Slovenije, možen pa je tudi osebni prevzem po veljavnem delovnem času in na naši fizični lokaciji. Vse je objavljeno tukaj.

Če potrebujete izdelke izredno hitro (prej kot v 24 urah ali med vikendom) je možna tudi osebna dostava na dom, vendar se v tem primeru pokrije strošek kilometrine 0,16 €/km in fiksni dodatek za storitev v višini 5 €. Če želite koristiti to možnost, pokličite 070 417 798. Le tako vam lahko zagotovoimo pravočasen odziv.

Za svoje kupce želimo biti čim bolj prilagodljivi, zato so v naši trgovini možna naslednja plačila:

  • S kreditno kartico,
  • Po predračunu z direktnim nakazilom in
  • Po povzetju – to možnost odsvetujem, ker s tem nastanejo dodatni stroški.

Po zakonu smo vam dolžni zagotoviti možnost vračila izdelkov brez vprašanj v roku 30 koledarskih dni od prejema. Vendar pa je možno le vračilo izdelkov z originalno, nepoškodovano embalažo in izdelkov, ki jih predhodno niste preizkušali. Morebitne stroške, ki nastanejo ob vračilu blaga (poštnina) in vračilu denarja (provizije banke), krijete sami. Denar za vrnjene izdelke boste prejeli v roku 8 dni po prejemu blaga.

Upoštevamo samo vračila, poslana na naslov Pohorska cesta 2 ali osebno dostavljena na ta isti naslov. 

V kolikor izdelek ni v redu, prosimo, da nas nemudoma obvestite na e-poštni naslov narocila@svecan-videz.si. Obvezno dodajte fotografije, kjer je napaka blaga jasno vidna. Po pregledu se bomo odločili ali je reklamacija upravičena in vam v roku 8 dni od prejema zahteve za vračilo odgovorili. V kolikor je reklamacija upravičena vam bomo v odgovoru dali nadaljna navodila za vračilo. V kolikor je napak na naši strani vam povrnemo celoten strošek kupnine + vse nastale stroške poštnine in provizij za plačilo. V kolikor nastane problem zaradi neustreznega ravnanja Pošte z blagom, vam povrnemo le kupnino, ostale stroške pa lahko terjate od Pošte.